Творчі завдання


СТВОРЕННІ ФОРМИ:
Спілкування важлива духовна потреба людини

Вхідна анкета для учасників квесту
Підсумкова анкета для учасників квесту


Лабораторна робота №1 
ВІДВІДАННІ ТАКІ ВІРТУАЛЬНІ ЕКСКУРСІЇ:

http://incognita.day.kyiv.ua/muzei-volynskoi-ikony.html У залах Музею волинської ікони експонується більше ста пам’яток іконопису. Експозиція дає унікальну можливість познайомитися зі своєрідністю художньої мови і внутрішнього світу волинського малярства XVI – XVIII століть, побачити твори декількох поколінь іконописців. Основу колекції музею склали знахідки експедицій 1980 – 1985 років по обстеженню храмів Волині. Завдяки зусиллям учасників експедицій сотні сакральних пам’яток, які знаходилися у напівзруйнованих закритих храмах, на горищах і дзвіницях діючих церков, були порятовані від загибелі.

http://incognita.day.kyiv.ua/istoriko-arxeologichnij-muzej-pradavnya-aratta-ukrayina-v-s-tripillya.html Протягом трьох тисяч років в Україні існувала унікальна цивілізація - перша з відомих культур гончарів та землеробів, яка сьогодні називається Трипільською. Саме у селі Трипілля археолог Вікентій Хвойка у 1899 році відкрив древнє поселення. Тоді ж він озвучив версію, що тогочасні селяни київщини є нащадками трипільців, які проживали на цих землях 6 тисяч років тому.
Лабораторна робота №2
Завдання 1. Оберіть тему телекомунікаційного проекту, опишіть технологію його виконання. Які проблеми розв’язує телекомунікаційний проект?
Тема “Мала Батьківщина”.
Великі міста і селища, чиї назви пов’язані з видатними подіями минулого чи сьогодення, привертають до себе увагу істориків, працівників телебачення і звичайних людей. Але скільки на карті нашої країни не менш цікавих місць, які ще чекають на своїх літописців або хоча б любителів-ентузіастів. Приємно, що оголошуються всеукраїнські конкурси, які спонукають учнів до краєзнавчої пошукової роботи: «Історія міст і сіл України», «Краса і біль України» тощо.
Завдання 2. Охарактеризуйте вибрану Вами педагогічну технологію.
Навчальний телекомунікаційний проект це спільна навчально-пізнавальна творча або ігрова діяльність учнів–партнерів, організована на основі комп'ютерної телекомунікації, яка має спільну мету – дослідження деякої проблеми, узгоджені методи, способи діяльності, направлена на досягнення спільного результату діяльності.
Специфіка телекомунікаційних проектів полягає передусім в тому, що вони за своєю суттю завжди міжпредметні.
Розв'язання проблеми, закладеної в будь–якому проекті, завжди вимагає залучення інтегрованого знання. Але в телекомунікаційному проекті, особливо міжнародному, потрібно, як правило, більш глибока інтеграція знання, що передбачає не тільки знання власне предмета проблеми, який досліджується, але і знання особливостей національної культури партнера, особливостей його світовідчування.
Тематика і зміст телекомунікаційних проектів повинні бути такими, щоб їх виконання цілком природно вимагало залучення властивостей комп'ютерних телекомунікацій. Іншими словами, далеко не будь-які проекти, як би цікаві і практично значущі вони не здавалися, можуть відповідати характеру телекомунікаційних проектів.

Лабораторна робота №3


Завдання7. Наведітьприклад використання e-learning, m-learning, b-learning в навчальному процесі ВНЗ та опишіть відповідну педагогічну технологію.

Студенти одержують можливість навчатися з використанням e-learning, одержують мультимедійні послуги, матеріали лекцій, лабораторні роботи, доступ до електронної бібліотеки, проведення й участь у Веб-конференціях, здійснення моніторингу та ін.

Е-learning – (скорочено від Electronic Learning) – система електронного навчання, синонім таких термінів, як електронне навчання, дистанційне навчання, навчання з використанням комп’ютерів, мережеве навчання, віртуальне навчання за допомогою інформаційних електронних технологій [Вікіпедія].

Е-learning дозволяє обирати: зручне місце і час для навчання, спосіб якісного засвоєння знань, можливості постійного контакту з викладачами, індивідуальний графік навчання, шляхи економії часу та засобів.

До е-learning відносять:

- самостійну роботу з електронними матеріалами з використанням комп’ютера, мобільного телефону, DVD-програвача, телевізора;

- одержання консультацій, порад, оцінок у територіально віддаленного викладача, можливість дистанційної взаємодії;

m-learning належить до використання мобільних і портативних ІТ-приладів, таких як кишенькові комп’ютери, мобільні телефони і планшетні ПК у процесах викладання та навчання. Мобільне навчання тісно пов’язане з електронним та дистанційним навчанням, відмінністю якого є використання мобільних приладів. Навчання проходить незалежно від місця знаходження і відбувається за допомогою використання портативних технологій.

Наведемо деякі з основних переваг:

Учні можуть взаємодіяти один з одним та з учителем, а не ховатися за великими моніторами.


Набагато простіше розмістити у класі декілька мобільних приладів, ніж декілька настільних комп’ютерів.

Кишенькові або планшетні ПК (КПК) та електронні книги легші і займають менше місця, ніж файли, папери, підручники і навіть ноутбуки.

Мобільні прилади можуть бути використані у будь-якому місці, у будь-який час.

Нові технічні прилади, такі як мобільні телефони, гаджети тощо, приваблюють молодь, яка, можливо, втратила інтерес до навчання.

e-learning), яке здійснюється за допомогою інструментального середовища (електронний навчальний курс, віртуальні класи та лабораторії, конференцзв'язок, індивідуальне консультування за допомогою електронної пошти, дискусійні форуми, чати, блоги).

Завдання 8. Складіть план підготовки та проведення:

- Вебінару;

- Веб-заняття;

- Веб-конференції.

Опишіть один із наведених типів заняття.

Веб-конференція — служба Інтернету, яка дозволяє кори­стувачу розміщувати свої повідомлення з певної тематики для перегляду і відповіді іншим користувачам Інтернету.

Веб конференція є ієрархічною структурою, кожний ву-зел якої, що отримав нове повідомлення, передає його всім вузлам, з якими він обмінюється новинами.В обговоренні теми Веб-конференції може брати участь безліч людей, незалежно від того, де вони знаходяться фізич­но. Веб-конференція — це друга за поширеністю служба Інтернету, що надає офлайн послуги. Новини розділені за ієрархічно організованими тематичними групами, і ім'я кожної групи складається з імен підрівнів.

Асинхронні веб-конференції досить довго активно використовувалися в Інтернеті для проведення семінарів, конференцій, симпозіумів та інших наукових заходів, оскільки дозволяли їх учасникам, залишаючись на своєму робочому місці, брати участь у презентації доповідей і повідомлень, їх обговоренні, задавати питання авторам доповідей і відповідати на питання інших учасників конференції.

Проведені на базі спеціального програмного забезпечення онлайнові веб-конференції,надають їх учасникам наступні можливості інформаційної взаємодії (використовувані в комплексі або але окремо):


• демонстрацію слайдових презентацій;


• голосовий коментар до слайдової презентації;


• текстовий чат;


• спільний доступ до екрану комп'ютера або окремим програмним додаткам (англ. Screen sharing) .


• спільний доступ до інтерактивній дошці (англ. Whiteboard), на якій ведучий і слухачі можуть залишати позначки або коментувати пункти слайдової презентації;


• відеозв'язок в режимі реального часу.

План підготовки веб-конференції:


Вибір теми конференції


Відбір учасників конференції


Обговорення обраних тем та виступів з учасниками конференції


Вибір платформи для проведення веб-конференції


Технічна складова


Складання плану проведення


Складання вступу веб-конференції


Оголошення початку конференції


Створення спільного чату, обмін контактними даними

План проведення:

Технічна сторона. Початок веб-зв’язку.


Оголошення теми конференції, представлення учасників


Оголошення плану роботи


Виступи учасників, обговорення виступів


Опитування та оцінювання учасників та виступів


Обмін враженнями, недоліками, пропозиціями


Підведення підсумків

Лабораторне заняття №4

КОЛЕКТИВНЕ ОБГОВОРЕННЯ :
Завдання: Проведіть порівняльний аналіз НМК та ЕНМК з будь-якої дисципліни, виділіть окремо переваги та недоліки кожного з них у процесі їх використання в навчальному процесі ВНЗ.



Лабораторна робота №5



Завдання 2.

1. Створіть у службі Диск свого акаунта форму для проведення анкетування.

2. Запросіть до участі в опитуванні своїх товаришів.

3. Ознайомтеся з таблицею відповідей, сформованої в результаті анкетування.

4. Оформіть результати в зручній вам формі (у вигляді таблиці або діаграми).

Було створено опитування на тему “Спілкування важлива духовна потреба людини.” (https://docs.google.com/forms/d/1SjzHrouoBfvYKpb0NlSxrDxM2vvi5T6SyXihBWF-gq0/edit)


Лабораторна робота №6



Творче завдання

1. Створила свій Аккаунт (зареєструвалася у системі). Перевірила результат реєстрації (наявність листа у своїй поштовій скринці).

2. Активізувала Аккаунт.

3. Створила за допомогою майстра блогів свій блог на блогсистемі https://www.blogger.com.










Лабораторна робота №7


Завдання 1. Веб-квест (webquest) в педагогіці - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету. Освітній веб-квест-сайт в Інтернет, присвячений певній темі і складається з кількох, пов'язаних єдиною сюжетною лінією розділів, насичених посиланнями на інші ресурси Інтернет.

Web-квести найкраще підходять для роботи в міні-групах, однак існують і web-квести, призначені для роботи окремих учнів.

Web-квест може стосуватися одного предмета або бути міжпредметних. Дослідники відзначають, що в другому випадку дана робота ефективніша. Розробляються такі веб-квести для максимальної інтеграції Інтернету в різні навчальні предмети на різних рівнях навчання в навчальному процесі. Вони охоплюють окрему проблему, навчальний предмет, тему, можуть бути і міжпредметних. Важливою умовою успішної роботи в проектній технології квест - уроку є присутність в аудиторії комп'ютерного обладнання з підключенням Інтернет - послуги. Іншою умовою є наявність ПК в учнів, що дозволяє в домашніх умовах продовжувати працювати з навчальними матеріалами.

Адреса веб-квесту “Історія одного театру”. (https://sites.google.com/site/planetavebkvestiv/urok-kvest/veb-kvest-dla-10-11-klasu-misteckij-arsenal).

Даний веб-квест розрахований на учнів 10-11х класів.Квест побудований таким чином, щоб учні краще засвоїли навчальну програму з літератури. Дізнались про відомі театри України.

Завдання 2. Обрати освітній Веб-квест, здійснити аналіз мети, його структури та змісту.

Адреса веб-квесту: “Мистецький арсенал” (https://sites.google.com/site/misteckijarsenal/).

Учасників квесту познайомили з технологією веб-квесту. Продемонстровано застосування різних онлайн інструментів гри. Підвищили навички роботи у мережі Інтернет та вміння користуватись Інтернетом безпечно. Даним веб-квестом почали розвивати логічне та критичне мислення. Гарно викладений матеріал, всі пункти відповідають змісту веб-квесту.


Лабораторна робота №8


Блог-квест може стосуватися одного предмета або бути міжпредметних. Дослідники відзначають, що в другому випадку дана робота ефективніша. Розробляються такі веб-квести для максимальної інтеграції Інтернету в різні навчальні предмети на різних рівнях навчання в навчальному процесі. Вони охоплюють окрему проблему, навчальний предмет, тему, можуть бути і міжпредметних. Важливою умовою успішної роботи в проектній технології квест - уроку є присутність в аудиторії комп'ютерного обладнання з підключенням Інтернет - послуги. Іншою умовою є наявність ПК в учнів, що дозволяє в домашніх умовах продовжувати працювати з навчальними матеріалами.

Адреса веб-квесту “Історія одного театру”. (https://sites.google.com/site/planetavebkvestiv/urok-kvest/veb-kvest-dla-10-11-klasu-misteckij-arsenal).

Даний веб-квест розрахований на учнів 10-11х класів.Квест побудований таким чином, щоб учні краще засвоїли навчальну програму з літератури. Дізнались про відомі театри України.

Завдання 2. Обрати освітній Веб-квест, здійснити аналіз мети, його структури та змісту.

Адреса веб-квесту: “Мистецький арсенал” (https://sites.google.com/site/misteckijarsenal/).

Учасників квесту познайомили з технологією веб-квесту. Продемонстровано застосування різних онлайн інструментів гри. Підвищили навички роботи у мережі Інтернет та вміння користуватись Інтернетом безпечно. Даним веб-квестом почали розвивати логічне та критичне мислення. Гарно викладений матеріал, всі пункти відповідають змісту веб-квесту.




Немає коментарів:

Дописати коментар